Ny Stad, Ny Start!

Hej allihopa! Nu gör vi ett nytt försök. En ny start, i en ny stad!
För en och en halv vecka sedan packade jag, min pojkvän och min syster våra väskor och bilade upp till Oslo. Vi har hittills bott hos några vänner, men på söndag får vi äntligen flytta in i våran egna lägenhet. Den lägenheten kommer vi ha de närmaste 3 till 4 månaderna, sen kommer syrran att åka hem igen och jag och killen kommer hitta oss en egen mysig lya, då vi är här för att stanna permanent. Känns så himla himla bra!
Jag har fått olika joberbjudanden, då jag varit ute och lämnat ett hundratal CVn (typ), dock har jag fastnat för ett specifikt. Så just nu håller vi tummarna!
Nu kan alla mina nära och kära där hemma hålla koll på mig! Nu måste jag dock göra mig iordning. Puss&Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0