Säljer Nelly oäkta märkesvaror?

Var inne på Nelly.com igår och kollade in de nya Jeffrey Campbell-bootsen som kommit in. Var ganska säker på att jag skulle klicka hem de beiga men ångrade mig då jag fick se att majoriteten av alla recensioner om skorna handlade om att de var fake. Då det känns väldigt osannolikt då Nelly är ett stort och framgångsrikt företag blev jag ändå osäker och inga skor blev det.
Många skrev att det stod "Made In China" inuti skorna. Skorna kostar, som vanligt, 1695kr och då det är en ganska stor summa för ett par skor så vill man ju helst inte bli grundlurad. Någon som vet om detta stämmer?
Beställde nyligen hem ett linne från Acne därifrån och blev lite nojjig om att det också bara skulle vara fake. 995kr för ett oäkta Acnelinne känns lite dyrt så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0