Fit for fight after the weekend!

Måndag och jag är som född på nytt igen! Blev lite dåligt bloggande i helgen. Jobbade både lördag och söndag i butiken och sov hos pojkvännen båda dagarna.
Känns som om jag hinner med så mycket om dagarna! Igår t.ex hann jag ha en urmysig morgon med älskling med en härlig frukost, jobbade från 12-16, tog hand om hunden då mamma var iväg och firade min systers lilla dotter som fyllde 5, hann med lite qualitytime med pappsen med middag och grejer, hem igen, duscha och åter in till stan till pojkvännen för en mysig filmkväll. Älskar sådana dagar!
Idag blir det däremot lite lugnare då jag är ledig från jobbet. Ska snart ut med hunden en långrunda i det fina vädret och senare ikväll ska mamsen och jag baka Lussekatter.
Enough for now, hörs senare! Puss!

En bild från min 20-årsdag. En helt fantastisk och galen kväll!

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv; Jag använder mig av min systemkamera, Sony A330 :)

2011-12-05 @ 16:23:45
URL: http://majbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0