Briljant

Kom precis hem då jag sov hos älsklingen igår efter julfesten. Hade en helt fantastisk kväll igår med mina underbara kollegor och chefer! Det bjöds på 3-rättersmiddag, spelades Wii Sports(Tennis och bowling), pratades och dracks en himla massa vin och kaffeBaileys. En helt briljant kväll! Känns som om jag aldrig kommer vilja lämna detta gänget. Har lärt mig så otroligt mycket hos dom och vuxit någon så enormt som person. Kommer bli svårt den dagen jag slutar för alltid.
I vilket fall som helst, så måste jag köpa mig ett Wii! Vill spela Wi Sports hela dagarna! Det var helt sinnessjukt kul och speciellt för en annan som är en stor TV- och data-spelsnörd, har alltid varit och kommer alltid vara.
Nu ska jag sätta igång med körkortsteorin och gräva ner mig i böckerna.Hörs senare, Puss!


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Åh tack så mycket :)

kram

2011-12-12 @ 14:08:53
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0