Måndag 1 augusti

Äntligen har solen kommit tillbaka! Tjejerna kom över och vi låg och stekte hela för- och eftermiddagen på våran bakgård. Nu är jag hemma hos mamsen en runda och ska äta lite middag och övningsköra.
Igår var det precis lika fint väder så jag och Marko åt brunch på Scandics uteservering vid havet och låg sedan och powernapade på en brygga i solen.
På kvällen sen bar det av till Scandic igen med tjejerna. De kör med sina "Sköna Söndagar" med lite livemusik, grillbuffé och grejer. Himla mysigt!
Resten av veckan blir det jobb, men imorgon ska jag lämna ut lite CV:n då jag känner att jag måste börja med något nytt nu.
Nu ska jag äta lite middag. Hörs senare! Puss!

Lite bilder från gårdagen.






Kommentarer
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 10:01:06
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0