Givande dag!

Är hemma igen efter lite jobbärenden. Har bland annat varit på skattekontoret, köat i 3 timmar och uppnått absolut ingenting. Jag pratade helt enkelt med fel människa vid fel tillfälle och som hade haft en sjukt dålig dag. Väldigt givande. Nytt försök imorgon!
Nu ska jag laga mig lite mat och sedan ut på powerwalk runt stensparken. Ett helt perfekt ställe för lite effektivisering av träning. Parken ligger nämligen på och runt ett berg, så det är en massa branta och långa backar. Ger rumpan en rejäl omgång! Har lovat mig själv att komma igång med träningen. Dock inget gym, helt onödigt för min del då jag ändå aldrig tar mig dit utan hellre tar en PW eller joggingrunda i skogen och cyklar mycket.
Nu skriker det i magen. Hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0