Third Current Obsession

Fortsätter att drömma mig bort till sommarens alla snygga obsessions. Nu vill jag bara inhandla en massa löjligt snygga, korta, mönstrade och utstickande kjolar! Så grymt snyggt. De översta bilderna är ju helt fantastiskt matchade med en grymt snygg glammig tunika och grymt snygga smycken. Jag är helt förälskad i den blåa mönstrade kjolen!
Det blir en sådan enkel men ändå en sådan ursnygg outfit med en riktigt hårt mönstrad, kort kjol i starka färger tillsammans med ett vitt linne, som mer än gärna får ha djup uringning i ryggen. Den guldiga från Balmain hade ju inte suttit helt fel. Den svarta är också dödligt snygg. Men än så länge får jag hålla mig till budgetvarianterna!
Tillsammans med rätt smycken, som exempelvis de breda armringarna på det översta bilderna, bruna ben och ett par härligt höga stilettos har vi den perfekta outfiten för sommarfest. Iallafall för min del! Vad tycker ni?




Bilder tagna från Saboskirt.com och Balmain

Kommentarer
Postat av: JENNY

Tusen tack snygging! :D

2012-01-24 @ 09:49:53
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Sari

Snyggt!

2012-01-25 @ 21:32:21
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0