Megaglad!

Uppskrivningen kunde inte gått bättre! Äntligen av med den delen. Känns helt sjukt jäkla skönt och mina axlar blev plötsligt 100kg lättare.
Min älskade pojkvän stod utanför trafikverket med semlor och bubbel Haha! Han är så jäkla bra. Vi är så jäkla bra! Har precis ätit en god middag med mamma, ska dricka lite kaffe och käka choklad och sedan sätta mig ner för att skriva ihop ett CV som min pojkvän sedan ska hjälpa mig med. Imorgon ska det skickas iväg!
Senare ska jag hem till älskling och ha lite myskväll med en bra film. Blir nog sista blogginlägget för idag. Hörs imorgon allihopa! Puss!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grrrrrrrattis! Snyggt jobbat!

2012-01-17 @ 11:09:40
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0