Uncategorized

Hej allihopa! Ligger raklång i soffan med laptopen i knät och är helt slut. Efter en lång ledighet tar det på krafterna att jobba heldag. Vi har fått in så himla mycket vår- och sommarfint på Aldo nu att det är riktigt frustrerande att arbeta. Färg, mönster, exotiskt, colorblocking, fruitsessions, klassiskt, neon. Ja, you name it. Jag är helt förälskad i samtliga trender! Men jag får hålla mig i skinnet ett tag till.
Nej, nu ska jag tvätta bort smink och göra diverse andra sysslor innan jag sätter igång ett avsnitt av Californication, som för övrigt är serien som gäller för mig just nu. Helt briljant!
Hörs imorgon mina vänner. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: fashionbyaddi.bloggg.no

fint bilde :)

2012-04-11 @ 00:04:47
URL: http://fashionbyaddi
Postat av: Frida

Snyggt! :)

Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)



Sv; Tack så jättemycket fina du!



Många kramar Frida

2012-04-12 @ 08:40:23
URL: http://liveinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0