Back on the market!

Jag kör åter igen igång bloggen med mer inspiration än någonsin för att skriva så att mina, för tillfället, turkosa fingertoppar brinner. Äntligen börjar solen titta fram om dagarna, snön smälter bort och dagarna blir ljusare. Känslan för mode, stil och skönhet har aldrig varit hetare!
Jag börjar mitt comebackbloggande med en fantastisk nyhet(för mig iallafall) om att förra veckan införskaffade jag mig mina efterlängtade svarta pistoler från Acne. En helt underbar känsla! En annan spännande nyhet är att jag i April lämnar tryggheten för att flytta hemifrån till en egen lägenhet med min pojkvän. Om jag har fjärilar i magen! Ska bli SÅ kul att få inreda och pyssla med sin egna lägenhet (Med en viss pytteliten hänsyn till min pojkväns tyckande Haha!)! En annan nyhet, som egentligen är en gammal nyhet och istället numera ett underbart, magiskt och härligt minne är att jag reste till Thailand under två veckor i februari. En helt otroligt upplevelse!
Mer tänker jag inte uppehålla er nu utan jag lämnar resten till fantasin! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0