Long Time No See

Hej allihopa!

Kom precis hem efter en heldag på jobb och är helt slut. Vaknade vid 0700 idag när pojkvännen gick upp och jag drog mig ut på en välbehövlig PW när han gick till jobbet.

En vecka har redan gått sedan midsommar. Tiden går så sjukt fort! Känns som om sommaren bara försvinner. Har vsserligen regnat hela dagen dag så är extra depp över det Haha!

Midsommar spenderade jag i hemstaden med min underbara familj och pojkvän. Det blev byggande av och dansande runt midsommarstång, femkamp, gång på lina (var den största sysselsättningen Haha!), en massa ätande, grillning och alldelles underbar dag med solsken.

Har en massa fina bilder att lägga upp men det får bli när jag har lite mera tid och ork. Just nu inväntar jag min älskling så vi kan gå och handla till middagen och kvällen. Ikväll blir det lugnt, men imorgon ska vi till Latter för stand-upkomik! Ska bli sjukt kul!

Nej, nu ska jag hoppa i ett par mjukisbrallor och möta min käraste. Hörs senare!

 

 Bilden är tagen i Thailand vid ett vattenfall i en regnskog på ön Koh Samui.


Kommentarer
Postat av: Adela Dimerius

fin bild!

2013-01-28 @ 23:08:12
URL: http://lifeinamsterdamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0