Hi There!

Fick precis ett ryck och putsade min skinnjacka ren med lädertvål och gjorde den fin med läderbalsam! Nu hänger den på "tork" i badrummet och ser som ny ut igen! Har varit lite dålig på att ta hand om den innan men nu hoppas vi på att den håller minst tre år till. Är bland de bästa köp jag någonsin gjort. Skinnjackan är från Jofama By Kenza och är av typen Kenza 3.
Under dagen idag har jag varit och pratat med min chef i butiken om norgeresan och om jobb i sommar. Innan dess gick jag och Sofie till Royal Thai och åt sushi. Längesedan nu och suget är tillbaka. Galen i sushi!
Är ledig hela veckan så det blir enbart förberedelser inför resan som gäller! Imorgon ska jag bland annat till Elgiganten och kolla på objektiv, kameraväska och nytt linsskydd då jag självklart har slarvat bort mitt. Någon som har tips på ett bra objektiv till en Systemkamera från Sony? Har just nu ett 18-55mm.
Nu ringer min kära karl, så vi hörs lite senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Katarina

sv: Tack snälla!

Jag redigerar i PS CS5.

2012-01-23 @ 23:27:08
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0