Framtidsplaner!

Nu är jag back on track igen och ska försöka hålla det så!
Sitter hemma hos mami där jag nu bor igen, ett tag framöver. Killen och jag sa upp våran lägenhet, flyttade hem helt och hållet igår, på varsitt håll. Kändes lite sorgligt men det handlar ju inte om någon längre tid. Sorgligast av allt var iallafall att vi inte ens fick julpynta första lägenheten!! Enligt mig iallafall Haha!
Nu är det Thailandresan som står högst upp på listan. Den sista januari bär det av och vi stannar en hel månad denna gången.
Men på delad plats med resan ligger också det satans körkortet, börjar dock komma igång ordentligt nu så jag ska ge mig fan på att jag ska ha körkort innan resan!
Efter resan bär det av mot nya äventyr! Det blir flytt till större stad eller, vem vet? Kanske varmare breddgrader!
Just nu måste jag iallafall försöka få ordning på alla mina kläder och grejer här hemma. Hörs lite senare! Kyss&Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0