Regn

Det regnar. Det är mulet. Jag är rastlös. Ska visserligen snart ner till boutiqen som jag ska lite bilder för. Lite synd att det är lite tantvarning över en del kläder men men, pull it off!
Under nästkommande vecka ska jag och en killkompis sätta ihop en photoshoot för lite portfoliobilder till både mig själv och honom. Jag ska utbilda mig till Make Up artist och stylist så med vårat exotiska jetsettema med mycket färg och lyx kommer det bli en liten utmaning för mig, men ska bli så himla kul! Har hittat den perfekta modellen nu också, som kan det där med att se lite fierce ut.
Nu, iväg till plåtning! Puss&Hej!

En resa tillbaka till Thailand hade inte varit helt fel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0