Torsdag 1 December

Godmorgon! Det är redan den 1a december och det är ingen snö! WTF?! Jag gillar snö! Så länge det är fin snö och inget snöslask som förstör både skor och kläder. Men nu är det mindre än två månader kvar till den efterlängtade Thailandresan! Ska bli så underbart att åka dit igen och dessutom se Bangkok denna gången också. Var bara i södra Thailand i våras.
Nu ska jag däremot göra mig iordning inför en liten parlunch med Atina och Nicke Haha! Mindre kul är det att jag måste gå ut med hunden i stormen. Men men, har ju trots allt flyttat hem och då det inte gäller någon längre tid är det lika bra att bita ihop och se glad ut!
Igår var jag och jobbade på fejkbrännan, som inte finns. Första gången på ett år nu som jag solade tror jag. Hängde på solstudion RÄTT ofta när jag gick i gymnasiet och speciellt innan studenten och balen.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er med ett helt onödigt inlägg. Hörs senare! Puss&Hej!

Stod och posade lite i spegeln efter jobbet igår.

Kommentarer
Postat av: emma

den där jackan såg snygg ut :D ge mej den tack :D ^^

2011-12-03 @ 16:33:54
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej! Hamnade du också helt random på blogg.se's topplista!??! Plötsligt låg jag liksom etta, såg att du var med på samma lista. Haha.



Kram

2011-12-03 @ 18:56:49
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0